Exactamente la cifra es de 413.83 km/h y se alcanzó en la Highway 221 de Washington. Es decir, prácticamente 7 km/h más que el Veyron y que, a velocidades tan altas como éstas, no es una cifra a olvidar. Como es lógico, este tipo de pruebas están sujetas a todos los factores externos que rodean a la misma y que hacen oscilar las cifras en los diferentes test.
Fue el primero de ellos en el que el SSC Aero TT alcanzó la cifra antes citada y se realizó un segundo intento en el que alcanzó los 409.71 km/h. En ambas pruebas estuvieron presentes comisarios del Guinness World Records, con lo que el récord es todavía si cabe más oficial.
Como curiosidad, ¿os imaginais quién pilotaba el Aero TT en esta prueba? Se trata de Chuck Bigelow. Un hombre que actualmente tiene 71 años.
Esta equipado con un motor V8 con Turbos Gemelos. Desbancando así al Bugatti Veyron como el coche de serie mas potente y mas rápido del mundo.
>
Motor:Chevrolet V-8 6345cc, 32 válvulas en posición central
Compresión: 8.975:1
Potencia: 1183 bhp @ 6950 rpm
Torque: 1094 lb./ft. @ 6150 rpm
Relación peso-potencia: 2.33 - Nuevo record!!!!!
Coeficiente Aerodinamico: 0.357
0-100 kmh: 2.78 segundos
Velocidad Maxima: 257.41 MPH / Oficial : 256.15 MPH
Aquí esta el vídeo del record!!!!
De que color te gusta mas???
7 comentarios:
Oxtia... vaia carretera. Casi como as de aquí. Si o pesca un RADAR, seguro que lle saen xxxx na etiqueta da foto, cun fiiño de fume do aparato.
Na entrada puxeches que o motor ten 1000 y pico cc. E máis abaixo nos datos técnicos, pon que son máis de 6000cc. Supoño que o dato correcto será o 2º, porque senón acadar 400km/h cun 1100, carallo iso tiña que acadar 20mil rpm. polo menos.
Boa máquina americana... ainda que o deseño ten pouca personalidade. Son americanos, que se lle vai pedir. Si lle puxeran unhas as, ao mellor volaba en todo!!.
Noraboa polo documento
Ta ben a idea do radar.
O cacharro este ten 1183 cabalos
e 6350 cc.
Respondendo cuestion das revolucions entra en rojo a 7200rpm
eo marcador chega as 8000rpm. por certo SSC e diminutivo de Shelby Super Cars.
Aaaaaaaaaaaaaah. Me hice la picha un lío con los numeretes. La virgen MIL E MOITOS CABALOS... ni en el Hipódromo de la Zarzuela toda una temporada!.
Con semejante cilindrada, suena lógico el número de revoluciones, no?? Eu leín que tiña 1183 CC, e non me tiña moita lóxica o asunto.
Agora xa entendo!!.
Supoño que o SSC: Shelby Super CArs, terá que ver co famosísimo CARROL SHELBY, o artífice dos SHELBY COBRAS e SHELBY MUSTANGS?? Ou ao mellor non.
E o cochiño este, que configuración de motor levaría? 10-12 cilindros?? Je,je, seguro que este non leva un clásico V8 americano... ou sí??
Xa ves cantas preguntas. Supoño que me poñerei a buscar, porque fixome gracia o bicho: que é de todo menos ghuapo!.
Por certo, creo recordar que o Bugatti Veyron que tiña antes o record de Nurburgring, tiña un W16 como motor: vaia arquitectura, verdade?.
Bueno, ESteban, noraboa outra vez!
oxtia, xa leín o do V8 con turbos xemelgos.... Buah!! Qué bourada de motor. E non lle reventaría ningún?
Qué caña!
Pois Claro que e Carrol Shelby. Vaia fenoneno que e o tipiño este.
deixei caer o dato supoñendo que o conocias.
Shelby, Shelby... tiña que ser! Non sei de moitos máis Shelbys que fagan cousas wapas.
Eu xa levo tempo recopilando fotos dos MUSCLE CARS, e teño unha pendente dos do tipiño este.
Xa caerá, que senón repitome moito cos bugas, e aquelo vai parecer un GARAXE tamén!!
Saudiños.
e POR CERTO, O CHISME QUE ME MOLA MÁIS ESTARÍA ENTRE O NEGRO, AZUL, AMARELO OU LARANXA... posiblemente AZUL OU AMARELO... quizais AZUL, que o amarelo é moi cantoso (coma se non cantase xa de por sí o maquinorro!!)
Publicar un comentario